Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 25-06-2010 15:35:38
Garantie & Verzekeringen

Restitutie mogelijkheden premie na forse premieverlaging (30%) verzekeraar voor nieuwe klanten?

--zijn er dan geen middelen om, van mij part, uit coulance tot een gedeeltelijke restitutie over te gaan door de verzekeraar? --

nee, je bent een prijs overeengekomen en zolang er niet in de voorwaarden staat dat je bij prijs/premieverlagingen mee profiteerd heb je pech.

het is algemeen bekend dat bestaande klanten nooit meedelen in voordelen en aanbiedingen ed.
enige wat je kunt doen is dan regelmatig overstappen zodat jij ergens anders dan als nieuwe klant ook van een voordeel profiteerd.

bij opzegging zou ik zeker melden de reden waarom je opstapt, misschien dat ze er in de toekomst eens van leren hun bestaande klanten te waarderen !

succes,