Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jscholtes
jscholtes - 29-06-2010 18:10:14
Geldzaken & Recht

Banken zonder kasfunctie

[quote=stacey schreef op dinsdag 29 jun 2010, 16:54][quote=jscholtes schreef op dinsdag 29 jun 2010, 14:11]
blijft de vraag waar kunnen we als consumenten aangeven wat we van banken verwachten?

klacht indienen bij je bank, als alle klanten dat zouden doen veranderd er wellicht wat.
of anders andere bank nemen en duidelijk de reden vermelden waarom, als je nog een bank die wel goede/persoonlijke service biedt kunt vinden althans.............

alleen als iedereen opstapt (of klaagt) om zulke redenen bestaat kleine kans dat ze de service weer invoeren........
probleem is alleen dat je niet zonder bank kunt en als banken `samenspannen` door allemaal dit soort beleid door te voeren je nergens anders beter af bent.......dus feitelijk weinig keus, slikken of stikken ;-(

wellicht dat de mededingingsautoriteit (vh neelie smit-kroes) eens zou moeten kijken hoe het kan dat banken op een zelfde wijze betaalde diensten aanbieden. lijkt me duidelijk dat er uitgebreid overleg is tussen die partijen.....