Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beloperator - 07-07-2010 17:02:47
Geldzaken & Recht

Ik krijg geen post meer

Recente ervaring met ons geprivatiseerde postbedrijf.op zondag 27 juni j.l. verstuur ik 150 bedankkaartjes aan mensen die op het overlijden van mijn jongste dochter hun medelevenm hebben getoond. als controle verzend ik een kaartje aan mijzelf en aan mijn oudste dochter.kaartjes worden in een enveloppe als b rief verstuurd.slogan van tante pos luidt weer net als vroeger"vandaag gepost.morgen besteld" mooi niet dus.ik ontving het kaartje op dinsdag mijn oudste dochter op woensdag en een familielid in gorkum moet dit poststuk nog in de bus krijgen. het wordt nog iets triester.ik verstuurde ook een bedankkaartje aan vroegere buren in lelystad,van wie ik per abuis dacht ook eern condoleance reactie ontvangen te hebben.deze mensen belden mij op,waren geschrokken van het kaartje,hadden nooit de rouwbrief ontvangen (dus niet op het overlijden gereageerd) terwijl ik 100% zeker weet wel eden rouwkaart verstuurd te hebben.
toch ook even iets aardigs over de ptt.toen ik hen benaderde over nazendservice en men vernam dat het hier om een overlijdenskwestie ging
kreeg ik een gratis invulformulier toegezonden en was binnen een week de zaak rond.
maar een feit blijft dat de postbezorging te wensen overlaat en dat zal nog slechter worden als 11000 postbodes de laan uit zijn gestuurd.
beloperator