Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-07-2010 20:40:56
Auto & Vervoer

Kapot horloge bandje

Na aanleiding van mijn berichtje over het fossilbandje. in eerste instantie zeiden ze inderdaad dat de schade niet onder de garantie viel. terwijl is gebleken dat het bandje niet goed "gestikt"was. na was mailwisselingen, kon ik vandaag bij fossil een ander horlogebandje uitkiezen. fossil-nederland had alles voor mij geregeld. ze hadden zelfs naar de winkel gebeld en het verhaal uitgelegd. was wel handig want op die manier hoefde ik niet nogmaals het hele verhaal te vertellen.
echt geweldig dat het op deze manier fantastisch is geregeld. dit is service.