Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kooikers
kooikers - 09-07-2010 21:20:46
Computers & Telefonie

Telefoon valt uit

[quote=takla schreef op vrijdag 9 jul 2010, 12:34]ik heb internet en telefoneren bij kpn. in het begin ging het goed, zo'n drie
maanden, toen kreeg ook ik problemen, op advies van kpn de experia-box geresed. ging weer even goed, toen weer problemen, op advies van kpn
een draad losgemaakt en sindsdien geen problemen meer.
misschien kun je beter die ethernetkabel eruit laten. probeer het eens.

takla, wat voor of welke draad moest je losmaken? de experia kent alleen dsl - 2 toestelaansluitingen en 4 ethernetuitgangen. meestal wordt de usb geblokkeerd in het modem of zoals bij de siemens 551 kan je er bv. een externe drive aanhangen in je net werk.je maakt me nieuwsgierig.
de ethernetkabel los laten liggen lijkt me niet zo handig als je ook nog wil internetten enz. normaliter wordt er nagenoeg niets gedownload bij opstarten van de pc, hooguit controle van instellingen door de provider.
de sip-server zorgt zelf er wel voor dat hij de benodigde bandbreedte krijgt om het telefoongedeelte in stand te houden.