Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomb2006 - 12-07-2010 15:51:47
Vakantie & Reizen

Actie hotelmoment.nl

Leuk dat vermanende vingertje als ik enkel een vraag stel! de beantwoorder is een slechte lezer en/of medewerker van hotelbon/fletcherhotels want duidelijk was dat bestan en omvang van diebijkomende kosten pas bekend werden na het betalen van de voucher. dus de zelfde truc waarvan zoals bekend vele reisbureaus zich tot voor kort van bedienden. bovendien wordt annulering van de voucher in de voorwaarden niet afgewezen, enkel wanneer al een hotel met de bin is geboekt, maar er was nog geen hotel geboekt. naast deze misleiding van hotelbon/ fletcher hotels is het ook weer uitermate irritant dat men nergens een telefoonummer geeft waar bij vragen of klachten op teruggevallen kan worden. kortom: ik zal het ieder ten zeerste afraden!