Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aw
awalop - 19-07-2010 13:52:04
Geldzaken & Recht

Recht op garantie, maar bedrijf reageert niet (raku dakkapellen)

Ze zijn niet met vakantie, ik krijg netjes leesbevestigingen van mijn mailtjes, ik hoop ook binnenkort een keer tijd te hebben om langs te rijden, al ben ik bang dat het dan hetzelfde gaat als via de telefoon...

we zullen het noteren, we gaan het nakijken, werkzaamheden inplannen, we bellen u terug....

ander probleem is dat mijn vrouw en ik beide werken en we 2 kleine kinderen hebben en met de beperkte openingstijden van de showroom (alleen overdag tot 16:30 uur en op zaterdag ochtend) is het voor ons ook lastig om "eventjes" langs te gaan.

montage is prima verlopen, het regende alleen nogal, dus er is wat waterschade ontstaan... uiteindelijk is dat wel netjes door de verzekering van raku vergoed (al wilde ze in eerste instantie dat ik het bij m'n eigen verzekering ging claimen omdat ze vonden dat hun niets te verwijten viel).