Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 20-07-2010 12:27:16
Huishouden & Energie

Gordijnen annuleren na productie

--toen er later werd gebeld over de prijs bleek het ruim 700 euro te zijn. ik heb toen niet veel geantwoord (dus ook niet is wel goed,,maar ja dat had ik natuurlijk al gedaan, dom)
ik ben een aantal dagen later naar de winkel gegaan en uigelegd dat ik heb gewoon veel te veel geld vind --

tja dan had je dat direct aan de telefoon moeten zeggen, je had order al geplaatst, ze bellen netjes dat het duurder wordt en je zegt dan geen nee.......
wie zwijgt stemt toe.............

koop=koop in dit geval en die gordijnen zul je nu gewoon nog moeten afnemen en betalen, is op maat voor je gemaakt en kunnen ze dus niet weer verkopen en als je geen afspraak over de leveringstermijn zwart op wit hebt staan dan kun je niet zeggen dat het te lang duurde achteraf..........