Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aw
awalop - 23-07-2010 16:19:58
Geldzaken & Recht

Recht op garantie, maar bedrijf reageert niet (raku dakkapellen)

En toen opeens, ging de telefoon... met honderd maal excuses voor het niet reageren op al mijn mailtjes....

de rede van het niet reageren op mijn mailtjes was een interne reorganisatie waarbij mijn mailtjes van bureau naar bureau verschoven zijn..... het zal allemaal wel... het toeval wil wel dat het telefoontje net op het moment komt dat ik mijn 2e aangetekende brief de deur uit gedaan heb en op het punt stond een afspraak te maken met het juridisch loket.

binnen 2 uur stond monteur 1 op de stoep, monteur 2 kwam niet veel later daarna. de veren van de rolluik waren los geschoten aan de bovenkant. de boel zit nu weer zo in elkaar dat alles weer werkt, alleen zijn er een paar lamellen beschadigd bij het opnieuw erop zetten van de veren, daar komen ze nog een keertje voor terug..... we zijn benieuwd dat zal nog wel een tijdje duren gok ik, maar dit keer niet vanwege een interne reorganisatie binnen raku, maar gewoon vanwege de bouwvak...