Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-07-2010 15:36:03
Auto & Vervoer

Betaald voor reparatie, die niet uitgevoerd is

Almaa

mijn advies is, dat je de riem gewoon tijdig kunt laten vervangen door een vakman en niet door een oplichter. je moet dan die riem wel terugkrijgen, omdat je met die versleten riem kunt bewijzen dat nefkens de riem niet heeft vervangen, maar het vervangen van die riem bij de laatste beurt wél in rekening heeft gebracht. vervolgens stel je dit fraaie bedrijf in gebreke en eist de niet verschuldigde reparatiekosten per direct retour. verstuur die brief wél aangetekend en met bewijs van ontvangst. ook zou ik de bovag inlichten over de ******** handelwijze van deze dealer.

sukses en met vriendelijke groet, readac.