Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-07-2010 10:44:35
Vrije tijd & Tuin

Heggenschaar

Hallo salute,

.......kan ik een nieuwe eisen?......

nou nee. als het onder de garantie valt moet je de leverancier toch eerst de gelegenheid geven om tot herstel over te gaan.

zie consuwijzer: is uw product niet goed? dan hebt u recht op een gratis reparatie of een nieuw product. dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt. u kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. deze keuze mag de verkoper zelf maken.

zoals edwardus ook al aangeeft: het is zeer goed mogelijk dat dit door onzorgvuldig gebruik komt, maar dat zullen ze dan moeten aantonen.
als er nog een tak tussen zit van bv. 8 cm en in de handleiding staat tot 4 cm, dan .... tja.

suc6