Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

grappig
grappig - 01-08-2010 16:55:44
Computers & Telefonie

Nieuws apple imac

Juist geen applehater, maar wel van slechte service en slechte producten en arrogante wederverkopers. en wat itunes betreft, moet je de nieuwe voorwaarden maar eens lezen, wat dus bijna niemand doet, dan schrik je. dus als je niet akkoord gaat met die nieuwe voorwaarden is daar niks mee en je blijft vrij natuurlijk om ze te accepteren of niet, maar het blijft eenzijdig. een programma als itunes wordt meegeleverd met macs en is ook geintegreerd in het gebruik van de mac. of het gratis is of niet doet daar niets aan af, maar je kan het dus niet meer gebruiken als je niet akkoord gaat, dus wordt je beperkt in het gebruik van je mac na inwerking treden van die nieuwe voorwaarden. het is zoiets als dat je voorwaarden van je brand/inboedelverzekering tussentijds eenzijdig worden veranderd en je kan naar geen andere verzekeraar toe om daar de boel af te sluiten. dat wil ik er alleen mee zeggen. het is arrogantie van het monopolisme wat steeds meer de kop op steekt. kijk maar ook eens naar actuele onderwerpen als de concentratie van supermarkten waar mensen gewoon gedwongen worden om b.v. bij appiehappie te kopen of ze moeten 10-20 km omrijden, of de wirwar van telefoontarieven, energietarieven, waar vaak blijkt dat een en dezelfde provider/leverancier achter zit.