Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
daan589 - 03-08-2010 21:56:18
Vrije tijd & Tuin

Kellogg's 2-voor-1 bioscoopbonactie: wie heeft de bon al?

Beste peedee,

in het begin, zeg 2 maanden na insturen wel bonnen gekregen, jaja..maar helaas geen pathe bonnen, dwz wel 'rare' bioscoopbonnen die pathe absoluut niet accepteert! per ongeluk via kelloggs site achtergekomen dat je de biosbonnen weer op kunt sturen om om te ruilen zodat je er wel iets aan hebt....u raadt het al, de eerste waardebonnen heb ik reeds half januari ingestuurd..het is nu begin augustus..heb welgeteld 1 bruikbare bon gekregen in al die tijd, de andere 9 zijn ergens onderweg, volgens tlc..heb meerdere mails gestuurd, telefoontjes gepleegd..de laatste keer (half juni) vertelde de 'dame' aan de telefoon mij dat ik erg agressief overkwam, terwijl ik niet eens lelijke woorden heb gebruikt maar alleen op een nette maar assertieve manier om mijn waardebonnen vroeg, waar ik al 5 maanden op wachtte..de 'dame'zelf was niet eens bereid om haar achternaam te geven zodat ik wist met wie ik had gesproken! dus om uw vraag te beantwoorden; 1 bon van de 10 die ik heb ingestuurd!
tot nu toe dus alleen maar kosten gemaakt..heb er spijt van..denk dat ik de consumentenbond maar eens ga benaderen...wat u ?
met vriendelijke groet,
daan589