Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

feodora
feodora - 05-08-2010 00:56:23
Vrije tijd & Tuin

Kellogg's 2-voor-1 bioscoopbonactie: wie heeft de bon al?

Ook ik heb begin mei drie kaartjes opgestuurd. na een aantal weken wachten heb ik gemaild naar:
kelloggs.bnl@tlcmarketing.com
kreeg vrij snel antwoord dat het nogal druk was en dat ik maar even moest bellen als ik ze na 2 weken nog niet had. ik netjes vier weken gewacht. niks. toen maar gebeld, aardige juffrouw zei "ik stuur ze meteen op mevrouw". weer twee weken gewacht. niks. weer gebeld.
minder aardige jongeman " ja het is druk mevrouw, en de kaartjes moeten helemaal uit frankrijk komen" hahaha, ja dat verklaard een hoop natuurlijk. ik moest maar even geduldig zijn.
weer paar weken wachten. weer bellen en weer een aardige juffrouw. " ik kan helemaal geen gegevens van u vinden mevrouw, ik zal alles opnieuw moeten doen, en dat kan dan zes tot negen weken gaan duren".

wat moet je hiermee? die heb ik dus nooit binnen voor 31-12-2010.
leuke "nepaktie" van kellog's. ga toch ook maar een ander merk kopen denk ik.