Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

peedee
peedee - 05-08-2010 11:47:54
Vrije tijd & Tuin

Kellogg's 2-voor-1 bioscoopbonactie: wie heeft de bon al?

Met het hierboven genoemde e-mailadres heb ik ook al een paar keer gemaild. met het bekende resultaat. maar dat is het mailadres van dat 'in dit soort acties gespecialiseerde bedrijf'. nee, waar het mij om gaat is een e-mail adres van kellogg's. het is immers hun actie. kellogg's staat nu te kijk omdat een door hun ingeschakeld bedrijf de zaak verziekt.

natuurlijk hebben we er allemaal begrip voor als een actie veel meer respons oplevert dan verwacht. en natuurlijk vinden we het dan niet erg om een of twee weekjes langer te wachten. maar waar de meeste mensen boos van worden (ook ik) is dat een bedrijf jou niet serieus neemt, afscheept, en je simpelweg nept.

ik verwacht overigens dat kellogg's geen webcare-team zal hebben (ze hebben immers ook al geen e-mailadres of reactieformulier op hun website). dus kan men hier ook niets doen aan de opgelopen imagoschade. helaas pindakaas.

kunnen we nog wraak nemen op die prutsers van tlc marketing? kent iemand een aardige hacker die de computer van dat tlc kan platleggen? of hun telefoonlijn een week kan uitschakelen? of bij hun salarisadministratie kan komen en alle lonen verlagen naar €1 ?? dat zal ze leren!