Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joycew - 07-08-2010 10:57:25
Computers & Telefonie

Interactieve televisie/internet kpn.

Edwardus, het gaat niet om het feit dat ik te ver van de centrale zit. als mij dat van tevoren was verteld had ik natuurlijk nooit interactieve tv genomen.

wat mij voornamelijk dwars zit is dat ik het gewoon op mijn adres kon bestellen. dat je dan gebeld wordt met de mededeling dat door een technische storing niet tegelijk opgenomen en afgespeeld kan worden. daarna heb ik heel veel telefoontjes gepleegd, waarbij je elke keer het verhaal opnieuw moet doen. uiteindelijk komt er dan een monteur langs en dan blijkt dat het gewoon niet werkt omdat het technisch niet haalbaar is, wat iets heel anders is dan een storing.

ik heb het toen geprobeerd op te zeggen waarop de reactie kwam dat er niks in het systeem stond. uiteindelijk via het webcare team (waar ik wel tevreden over ben) de toezegging gekregen dat ik kosteloos op kon zeggen met excuses.

daarna wordt toegezegd dat ik een aantal dagen heb om iets nieuws te regelen en een paar uur later is alles weg. daarna opnieuw een toezegging dat de opzegging met spoed geannuleerd wordt zodat ik tijd krijg om wat nieuws te regelen. waarvan dus ook blijkt dat ook dat niet waar is.

het gaat om de beloftes die niet nagekomen worden, het verkeerd informeren en vooral de machteloosheid die je voelt als je het tegen zo'n groot bedrijf op probeert te nemen.

gelukkig heeft ziggo binnen 5 minuten mijn kabelsignaal herstelt en kijk ik nu gewoon weer tv op de ouderwetse manier, waarbij de kwaliteit eigenlijk gelijkwaardig is aan wat ik bij kpn had.