Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joycew - 07-08-2010 11:37:38
Computers & Telefonie

Interactieve televisie/internet kpn.

Ik heb het gevoel dat jij bij kpn werkt :)

het heeft niks te maken met hoe capabel de medewerkers zijn of niet. het draait om organisatie, communicatie en instructie. ik ben van beroep bedrijfskundige en de manier waarop kpn haar organisatie heeft ingericht is niet klantvriendelijk.

daarnaast vermoed ik dat kpn bij mensen die te ver van de centrale wonen gewoon een abonnement verkoopt en dan hopen dat ze niet klagen. het zou kpn sieren om hier eerlijk over te zijn en desnoods een goedkoper abonnement aan te bieden omdat er een verminderde functionaliteit is.