Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 05-09-2010 22:53:03
Computers & Telefonie

Vodafone gaat zo doen?gewoon naar n ander

[quote=davert schreef op zondag 5 sep 2010, 20:06],ik zit al erg lang tevree bij tele 2,en t mobile,stel dat zij dat ook zouden doen,geloof me maar,dan ben ik zo weg!


--de binnenlandse gesprekken worden afgerond naar hele minuten-- http://se.tele2.nl/mobiel/abon_tarieven.html">tele2

---het zal misschien maar weinig mensen zijn opgevallen, maar het bellen met de mobiel is voor een aantal klanten van kpn, t-mobile en vodafone duurder geworden. men rekent namelijk bij enkele abonnementen niet meer per seconde, maar per minuut.--http://www.gsminfo.nl/nieuws/2010/03/bellen-met-gsm-duurder-door-kostenberekening-per-minuut">artikel maart 2010