Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-09-2010 14:10:17
Garantie & Verzekeringen

Bepaling dagwaarde van een auto

Hekla schreef op zaterdag 7 aug 2010, 10:36: 26-4-21010 kocht mijn zoon bij een bovag dealer een peugeot 206 sw 1.6 16 v quicksilver lpg, daterend uit 12-01-2005.km stand 127.094 voor € 8582,25. 5 juni jl werd hij in een file aangereden van achteren door een dodge met volle snelheid. de dagwaarde wordt becijferd op 5300,- een verlies van € 3000,- in 2 maanden, terwijl de auto nog steeds in deze klasse overal voor 8000,- staat en meer. kan iemand mij uitleggen hoe dit nu kan? ik heb protest al aangetekend bij de schade expert, die na rondvragen mondeling beaamde dat de prijs klopte van aanschaf. de dagwaarde is de het bedrag dat men zou moeten uitgeven om een gelijkwaardige auto te kopen of ben ik nu gek. de verzekeringsmij is ditzo.

niets anders dan mijn lof voor de heer m.jager van ditzo .
wij kregen onderstaand bericht:

beste ,


we weten dat klanten ons pas echt kunnen beoordelen als ze een keer schade hebben gehad. daarom streven we er na om schades zo snel en goed mogelijk af te handelen.

voor jouw schade hebben we een onafhankelijke expert ingeschakeld. dit is helaas niet helemaal goed gegaan, waardoor we je veel ongemak hebben bezorgd.

onze oprechte excuses!

we willen je graag tegemoetkomen. wil je ons daarom even bellen?


met vriendelijke groet,
ditzo schadeteam


michel jager

de basis voor alle moeilijkheden bleek een te laag getaxeerde dagwaarde te zijn door de expert. ditzo, in de persoon van de heer m.jager, heeft beloofd alle geleden schade plus extra voor vervoerskosten e.d. vandaag terug te zullen storten.
kijk nu zeg ik "zo hoort het, excuses en klantvriendelijkheid"
het bestaat en kan dus echt bij ditzo