Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2010 13:52:13
Computers & Telefonie

Stuk mobieltje en geleverde service tmobile

@visje

degene die je de eerste keer gesproken hebt van de klantenservice heeft gelijk.
mobiel is nu 3x ter reparatie aangeboden en men kan dus niet zorgen voor een duurzaam herstel. je hebt recht op een andere mobiel [vergelijkbaar aan deze].

ook de kosten van doorlopen abonnement/geen gebruik, zou terug te vorderen moeten zijn.

mail de klacht eens naar de webcare.
webcare@t-mobile.nl tav anne-marie de weerd
zou erbij vermelden: betreft vraag varakassa/v&b/15-9-10/visje