Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2010 14:31:30
Computers & Telefonie

Stuk mobieltje en geleverde service tmobile

Het toestel is van april 2010. ik heb toen een abonnement afgesloten met een bijbetaling van 50 euro voor dit specifieke toestel.

van de consumentenbond hoor ik dat ze verplicht zijn mijn toestel te repareren, mij een nieuw toestel te leveren of als dat alles niet lukt m'n geld terug te geven, wanneer het binnen 6 maanden na levering is. zij zeggen dat dit wettelijk verplicht is en dat ik hier schriftelijk (of per mail) om moet vragen.

opnieuw heb ik met t-mobile gebeld maar ze zeggen dat ze geen nieuwe toestellen leveren als het mobieltje stuk blijkt te zijn, maar altijd deze 'tweedehands', welke in feite 'als nieuw' zijn. zij geven aan dat ze niet verplicht zijn om een nieuw toestel te leveren en dat de consumentenbond ongelijk heeft.

inmiddels heb ik na mijn eerste gesprek met de klantenservice een afspraak dat ze mij morgen een 'nieuw/ tweedehands' mobieltje afleveren: moet ik deze wel of niet accepteren?