Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2010 15:47:23
Computers & Telefonie

Stuk mobieltje en geleverde service tmobile

Inmiddels de derde keer met tmobile gesproken en zij willen zelfs geen uitleg meer geven aangezien een collega dat al heeft gedaan.. (ik heb nu een dossier blijkbaar... ). zij zeggen dat zij niet verplicht zijn mij een nieuw toestel te leveren en ze kappen het gesprek af. ik mag niet iemand anders spreken en ik moet een tweedehands toestel aannemen.

ik kan praten wat ik wil. wanneer ik ze op hun wettelijke verplichtingen wijs zeggen ze dat ze niet met mij in discussie gaan, want volgens hen is het anders.

ik kom met de klantenservice absoluut niet verder (ze zullen wel instructies hebben dat ze niet mogen doorverbinden oid). ze geven mij aan dat elke tmobile werknemer hetzelfde antwoord geeft maar twee weken geleden (voor de 2e reparatie) heb ik toch echt iets anders gehoord.

help, hoe kom ik hiermee verder? schriftelijke brief oid? hoelang gaat zoiets dan duren? ik wordt er behoorlijk moedeloos van.