Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2010 16:17:21
Computers & Telefonie

Stuk mobieltje en geleverde service tmobile

@visje

bellen heeft dan geen zin meer. maar zoals je ziet: recht hebben op en het ook krijgen, zijn twee verschillende dingen.
mail in ieder geval de klacht door naar de webcare.

en ik zou er een mail uitdoen naar consuwijzer. bellen is natuurlijk sneller, maar per mail = antwoord/advies retour, dat heb je zwart op wit en kan je uitprinten.
maar eens zien wat die erover te vertellen heeft ....

http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11252">klik hier: vraag aan consuwijzer

wat die schriftelijke brief betreft: kan natuurlijk ook. wel dan aangetekend/ontvangstbewijs, anders kans op 'we hebben het niet ontvangen'.
tja en hoelang dat dan weer duurt .... 't lijkt er al op dat men wil rekken ....

kortom: zou eerst nog een poging doen te mailen naar de webcare en consuwijzer.