Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-09-2010 18:29:51
Computers & Telefonie

Stuk mobieltje en geleverde service tmobile

Via de website t-mobile benaderd en dit is hun reactie:


u geeft aan dat uw toestel defect is en dat u de mogelijkheid is geboden om het toestel om te ruilen. u bent het echter niet eens met het feit dat u een 'tweedehands' toestel ontvangt. ik geef u hier graag een toelichting op. t-mobile biedt u als extra service de mogelijkheid tot een omruiling. t-mobile zou ook in zijn recht staan om wederom het toestel te gaan repareren, maar wij willen natuurlijk ook met de klant meedenken. ik heb bewust het woord tweedehands tussen aanhalingstekens geplaatst, omdat deze term geen recht doet aan de staat van het toestel. dergelijke toestellen zijn vrijwel altijd toestellen van klanten die van de koop / toestelkeuze af wilden zien. deze toestellen zijn niet tot nauwelijks gebruikt en waar nodig opgeknapt. er zijn zelfs gevallen waar het toestel nog niet eens uit de doos gehaald is. u dient er ook rekening mee te houden dat het toestel dat u nu gebruikt, ook al ruime tijd gebruikt is (door u). u gaat er in alle gevallen sowieso dus op vooruit.

het staat u vrij om ervoor te kiezen om geen gebruik te maken van deze service. in dat geval kunt u ervoor kiezen om het toestel opnieuw te laten repareren.

ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groet,
t-mobile klantenservice bv