Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-09-2010 22:04:48
Computers & Telefonie

Stuk mobieltje en geleverde service tmobile

Dank jullie wel voor de reacties. ik ben niet zo'n voorstander van vechten, en met een partij die onbereikbaar is wordt dat helemaal moeilijk.

ik heb het mobieltje geaccepteerd en er als voorwaarde bij geschreven bij het ontvangstbewijs dat deze 'ongebruikt' is (tip van consumentenbond alhoewel ik me niet echt er iets bij kan voorstellen dat dat zin heeft). als ie het goed doet is het prima, en laat ik het zo.
probleem was ook met name dat de 1e persoon bij de klantenservice zei dat het een teruggestuurd mobieltje kon zijn waar iemand niet mee om bleek te kunnen gaan, en als je dan al maanden problemen hebt met je eigen mobieltje dan klinkt dat een beetje onheilspellend....
de 2e persoon bij de klantenservice gaf aan dat het zeker was dat het toestel ongebruikt was, dus het feit dat elke medewerker een ander verhaal ophangt en dat als de waarheid verkondigt maakt je niet echt gerust op de zaak.

maar we zien wel verder nu, hopelijk blijft ie het doen, maar ik zal bij mankementen meteen aan de bel trekken.... (als ze me dan te woord willen staan ;-0)