Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-09-2010 13:25:05
Geldzaken & Recht

Rentepunten ing

Wanneer leert de mens eindelijk een keer dat al die acties van banken/supermarkten en al die andere bedrijven enkel maar bedoeld zijn klanten te binden. en met heel veel succes. kijk maar eens in uw beurs en u bent trots op de klantenkaarten. en het gaat hier bij het grootste gros van mensen om het goedpraten. ik heb een ah bonuskaart dus profiteer ik graag van de speciale aanbiedingen. en gemak dient de mens nu je er toch bent van je bonus te profiteren koop je ook andere boodschappen. en ook al betaal ik er wat meer voor bouw wel mijn punten en tegoed op. dat is al van alle tijden en beschreven door festinger in zijn cognitieve dissonantietheorie. iedereen is geneigd zijn eigen handelen altijd goed te praten. bijvoorbeeld ing. bank die massaal geld heeft verdiend door je het gevoel te geven dat je er als klant bijhoort. terwijl je duizenden euro's had kunnen besparen door geen rentepunten te verzamelen maar door slim op de prijzen te letten . want alle banken/supermarkten en bedrijven vissen in dezelfde markt.

vara heeft happen na peynenburg als slechte ontbijtkoek getest. iedereen die deze koek blijft kopen zal zeggen ik vind hem wel lekker of deze test klopt niet. ik ga niet naar de jumbo voor de bijna beste en goedkoopst geteste koek. en dat is nou precies wat festinger bedoeld.mensen praten hun eigen gedrag altijd goed.