Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-09-2010 17:08:54
Computers & Telefonie

Stuk mobieltje en geleverde service tmobile

Inmiddels zit ik alweer in een vervolg-reparatie. het tweede / nieuwe mobieltje heeft hetzelfde probleem als het eerste mobieltje: weigering van spatie-toets en af en toe uit zichzelf uitschakelen (iets wat erg storend is omdat ik daarna al m'n internet-sites inlognamen en wachtwoorden opnieuw moet intoetsen en deze zijn vaak nogal lang).

bij t-mobile geven ze nu aan dat mocht deze 3e reparatie niet succesvol zijn, ik een ander toestel mag uitzoeken. dat is niet wat ik wil, aangezien ik dit abonnement specifiek heb afgesloten vanwege dit toestel en dit toestel vanwege de ingebouwde zonnecel. er zijn geen andere toestellen die dit hebben dus de alternatieven zullen waarschijnlijk niet acceptabel zijn voor mij. ben ik verplicht om een alternatief toestel te accepteren of kan ik na 3x repareren (mocht deze derde keer weer geen effect hebben) m'n geld terug eisen van de rest van het abonnement en van het toestel??

alvast bedankt in ieder geval.