Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-09-2010 17:34:25
Computers & Telefonie

Stuk mobieltje en geleverde service tmobile

Het klopt dat het toestel mij 50 euro kostte. het abonnement is duurder dan mijn vorige abonnement daar omdat ik een sim-only had met mijn oude mobieltje, dus naar mijn idee betaal ik met dit duurdere abonnement ook voor deze nieuwe telefoon, de prijs per maand ligt toch een tientje hoger dan mijn vorige abonnement, en als ik dit toestel terugstuur bel ik weer gewoon met mijn oude mobieltje dus had ik dat sim-only kunnen handhaven.

althans dit is hoe ik het zelf zie natuurlijk, en in hun opinie zal het wel anders zijn. enige andere optie is dat ik een ander toestel zelf aanschaf, maar zoiets is naar mijn idee altijd handiger (nou ja, goedkoper, in dit voorbeeld echt niet handiger!) in combinatie met abonnement.

ik wacht eerst de derde reparatie wel af.

ik heb de woorden "geld terug krijgen" nog geen enkele keer gehoord van t-mobile als optie dus ik hoop dat dat dan toch gaat lukken.