Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-09-2010 12:47:51
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Beste consolespecialist,

zal ik eens vertellen hoe het echt is gegaan. ik heb een wasabi chip bij u besteld en via ideal betaald. via uw automatische mailsysteem kreeg ik een bericht dat de chip verzonden was.
na een week heb ik contact gezocht omdat ik niks ontvangen had. u heeft het uitgezocht en wat bleek u had de chip niet op vooraad, maar het zou de maandag na het weekend gelijk verzonden worden. ik kreeg maandag weer netjes een bericht van uw mooie mailsysteem dat het verzonden was. ik weer een week gewacht weer niks ontvangen. weer contact gezocht en het klopte inderdaad er was niks verzonden. toen pas heb ik om mijn geld terug gevraagd. ik wil het hele mailverkeer dat we hier over hebben gehad hier ook wel neerzetten, maar ik wacht eerst even op een reactie van de cs.

ik heb de consolespecialist gevraagd of hij mij even kon bellen om een en ander uit te leggen, maar dit is teveel moeite waarschijnlijk en verschuild hij zich liever achter zijn computer.