Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-10-2010 21:09:07
Auto & Vervoer

Ov studenten rampkaart

Ik heb afgelopen vrijdag rover de reizers vereniging gebeld en het laatste nieuws was, als de kaart niet zichtbaar beschadigd is dan worden de gemaakte reiskosten vergoed. misschien is het verstandig om kontakt te houden en zoveel mogelijk gedupeerde te verenigen voor als het mogelijk toch niet vergoed wordt. als het nodig mocht zijn dan stap ik desnoods naar de rechter toe want ik vind dit zoooo oneerlijk. de kaart is uiterlijk niets aan te zien maar werkt gewoon niet, het is een ondeugdelijk product nu moet hij de kaart opsturen om een nieuwe te krijgen maar wie garandeert dat hij ongeschonden aankomt? bij tnt gaat de post overlopende banden door stempelmachines en weet ik wat meer, bepaald geen garantie dat de kaart daar heelhuids door komt. je zou toch verwachten dat je de kaart gewoon om kunt ruilen als de nieuwe klaar ligt op het afhaal punt.
hoe lang is het geleden dat je de nieuwe kaart hebt aangevraagd? mijn zoon heeft al 12 dagen moeten wachten op enkel het formulier om aan te vragen.