Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pb
pbarendse - 12-10-2010 18:47:33
Elektronica & TV

Caway

Het commentaar van sonjaatje slaat wel degelijk ergens op. al vanaf begin dit jaar is caiway volop op alle zenders bezig met een campagne dat op 10-10 het analoge signaal verdwijnt. je kunt caiway moeilijk verantwoordelijk houden voor het feit dat je zelf besluit tot het allerlaatste moment te wachten met het aanschaffen van nieuwe apparatuur, je had natuurlijk kunnen verwachten dat net na de overschakeling de helpdesk platgebeld zou worden, door duizenden types die niet vooruitkijken maar op het allerlaatste moment omgaan en dan met spoed hulp verwachten als het misgaat. neem je verantwoordelijkheid, en leg die niet bij een ander!

en ja, ik ben ook abonnee bij caiway. ik heb echter mijn ontvanger beneden een paar maanden geleden al vervangen voor een hd recorder met digitale tuner, en de oude gratis tuner verplaatst naar de slaapkamer. bij mij werkte het overigens zonder enig probleem...