Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

genius
genius - 13-10-2010 16:31:32
Computers & Telefonie

Kan ziggo dit zomaar doen?

. . . . mag ziggo zo met haar klanten omgaan ? . . . .

hallo moonywh,

op die vraag kan ik je helaas geen antwoord geven. ik weet wel dat bepaalde correspondentie via een automatiseringsproces loopt (zelfs ná gemaakte afspraken). ik zou das toch even op de hoogte brengen van de stand van zaken. je maakt kenbaar dat je alle diensten van ziggo hebt opgezegd en hiervan dus géén gebruik meer wilt maken. je zal, tot nader order, tóch aan je betalingsverplichtingen t.o.v. ziggo moeten voldoen. dit ongeacht het feit dat je (eventueel) overstapt naar een andere provider.

tenslotte nog één aanvullende info: ziggo is hier ook regelmatig aanwezig om repliek te geven op reactie's. wellicht laten zij zich ook hier zien!

heel veel succes toegewenst!

m.vr.gr.

g.