Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

moonywh
moonywh - 13-10-2010 17:26:06
Computers & Telefonie

Kan ziggo dit zomaar doen?

Hallo

bedankt voor jullie antwoorden.
j.scholtes : ik heb aan de desbetreffende afdeling al een voorstel gedaan om het in termijnen te voldoen maar dan in 10 tot 12 termijnen i.p.v 6 termijnen van €290 maar ze mogen alleen een betalingsafspraak van 6 termijnen maken. toen werd ik doorwezen naar credit yard, wat ik ervan heb begrepen een bedrijf wat dan de factuur aan ziggo betaald en wij het dan aan credit yard kunnen betalen maar ook credit yard kan niets voor ons betekenen omdat ook hun het alleen in 6 termijnen kunnen aanbieden en de facturen meer als 130 oud waren ze dan de facturen al helemaal niet over mogen nemen verder werd ik weer terug verwezen naar ziggo met als mededeling dat hun fout zijn en hun dan maar met een geschikte oplossing moeten komen. de klachtenafdeling van ziggo werkt helemaal niet want ik heb in het verleden al 2 keer eerder een klacht gehad en kreeg daar pas maanden later een respons op dus dat werkt in deze situatie niet omdat we al binnen 5 dagen moeten betalen.

genius: misschien had ik idd de vraag anders moeten formuleren: mag ziggo zo met haar klanten omgaan? ja ik heb vandaag de diensten van ziggo opgezegd. of het zo slim was weet ik niet maar ik heb onderhand al meerder keren gebeld en gevraagd om een oplossing maar als ze ons op geen enkele manier tegemoet willen komen wat moet ik dan, ik kan toch niet blijven vragen, het is notabene hun fout en ja weet natuurlijk ook dat we hoe dan ook het bedrag moeten betalen maar niet zoals hun het uitkomt en nu de fout bij ons proberen te leggen.

poltol ook bedankt voor uw reactie, ziggo zal onze opzegging moeten accepteren, ik heb aan de klantenservice uitgelegd waarom ik opzeg en we hebben 1 maand opzegtermijn dus neem aan dat ik dan elke dag mag opzeggen wanneer ik dat wil.


ik zal morgen dan nog maar een keer een schriftelijke brief sturen waarin ik zal reageren op de laatste brief met nogmaals een betalingsvoorstel, meer als dat kan ik niet doen. toch blijf ik van mening dat het hun fout is (ze geven het zelf toe in de eerste brief) en ons daarin dan tegemoet moeten komen en als ze dat niet doen dan vind ik dat gewoon onacceptabel dat is mijn mening.

groetjes moonywh