Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 13-10-2010 19:42:15
Computers & Telefonie

Kan ziggo dit zomaar doen?

Ok dus mijn inschatting was aardig in de richting lijkt het. wat dat betekent is dat je al heel lang een betalingsachterstand hebt, ongeacht ieders ongetwijfeld beste bedoelingen. dat je al meer dan een jaar een alles in 1 pakket hebt en niet in de gaten hebt dat je daar wel zeer weinig voor betaalt vind ik wel een tikje vreemd, maar goed dat zijn nu gedane zaken. je bent al lange tijd geld verschuldigd en mijn punt is dus: dat geld heb je al die tijd kunnen opsparen (als je het in de gaten had gehad). het is niet ziggo's schuld dat jullie niet (volledig) betaald hebben voor hetgeen je hebt afgenomen en ik vind dat elke betalingsregeling die ziggo nu voorstelt al een teken van coulance. betaling in 6 termijnen is heel erg aardig voor jullie, omdat het al meer dan een jaar geleden betaald had moeten zijn.

als stank voor dank heb je het contract opgezegd, maar dat ontslaat je natuurlijk niet van je betalingsverplichting. hier moet je maar gewoon lering uit trekken; als je zo'n abonnement niet betalen kunt, neem het dan niet. je moet betalen wat je verschuldigd bent. dat dat in 6 termijnen mag, is iets waar je eigenlijk heel dankbaar voor zou mogen zijn.