Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
menneke - 15-10-2010 21:58:27
Computers & Telefonie

Kan ziggo dit zomaar doen?

Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp werkelijk niet hoe t.s niet gezien heeft gedurende het afgelopen jaar dat zij/hij veel te weinig heeft betaald aan ziggo.

en dan moet je nu niet aan komen zetten dat je een gezin hebt met 3 jonge kinderen: al bij de eerste afschrijving had u kunnen nagaan dat dit bedrag volstrekt verkeerd was omdat dit zo laag is. hier is weer het bekende: geef de anderen (in dit geval ziggo) maar weer de schuld! aan de orde.

en voor de rest sluit ik mij bij edwardus en sonjaatje aan: al bij het lezen van het bericht van t.s. ging bij mij al een bel rinkelen, aangezien ook ik een alles in een plus abo bij ziggo heb. en last but not least: elke maand krijg je van ziggo bericht dat je je factuur weer online kunt bekijken, die aan het eind van dezelfde maand wordt afgeschreven. in dit geval zou ik mijn hand maar in eigen boezem steken.

by the way: natuurlijk bent u vrij een andere provider te kiezen. maar wellicht wordt u gevraagd bij wie u aangesloten bent (geweest) en wordt er tevens
gecheckt op betalingsachterstanden. ziggo heeft immers de mogelijkheid deze achterstand van e 1.900,- te melden bij het bkr (bureau kredietregistratie). als ik t.s. zou zijn, zou ik mij terugmelden bij ziggo en allereerst mijn verontschuldigingen aanbieden. wellicht dat ze u dan weer toelaten tot hun diensten..........graag verneem ik van u - namens alle mensen die uw vraag hebben beantwoord - wat u heeft gedaan om zelf uit deze situatie te komen.