Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jscholtes
jscholtes - 18-10-2010 10:24:56
Computers & Telefonie

Overstappen naar ziggo

Uiteraard zijn er vele slechte ervaringen met providers. zo ook met ziggo.
ik ben slechts een klant van ziggo en heb verder geen enkele zakelijke relatie, of zakelijke relatie gehad, met hen.

ik wil toch bekennen dat ik al vanaf het eerste uur @home internet gebruik. in de loop der jaren ook digitale tv en uiteindelijk ook telefonie toegevoegd. uiteindelijk dus een alles-in-1 bundel van ziggo.
in al die jaren uiteraard wel eens een storing gehad, af en toe eens een vraag gesteld, maar altijd netjes geholpen. uiteraard staan er op een forum meer klachten dan positieve reacties omdat tevreden mensen hier weinig te melden hebben.

ik denk als je het aantal aansluitingen versus het aantal klachten zet de verhouding nog echt slecht is. uiteraard is elke klacht er 1 te veel! als je naar de inhoud van die klachten kijkt dan is het ook niet altijd ziggo die daar debet aan is.