Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cy
cybewinder - 18-10-2010 10:45:13
Computers & Telefonie

Overstappen naar ziggo

De meeste medewerkers van telefonische sales afdelingen, krijgen provisie voor iedere nieuwe klant of ieder nieuw product dat ze verkopen. vaar dus nooit blind op iets wat een verkoopmedewerker aan de telefoon verteld, grote kans namelijk dat een "nieuwe klant" voor de medewerker belangrijker is dan een "tevreden klant".

zeker in het geval van opzeggingen, altijd goed in de gaten houden of je binnen 1 of 2 weken een schriftelijke bevestiging van de je oude provide ontvangt. zo niet, dan bellen en vragen wat de status is. opzeggingen gaan vaak fout en zeker als ze zien dat je een verlatende klant bent, zullen ze iedere mogelijkheid aangrijpen om je nog een extra maand te laten betalen.

ik ben zelf ook klant van ziggo en heb ook wel punten waarover ik niet tevreden ben, maar over het algemeen moet ik toch zeggen dat ik de diensten die ziggo levert in vergelijking met de prijs prima zijn.