Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stfr - 20-10-2010 13:31:22
Geldzaken & Recht

Ziggo

Ziggo is ruimschoots op tijd met het melden van de prijswijziging en geeft gelijktijdig de gelegenheid om het abonnement op te zeggen binnen 4 weken na dagtekening van de brief. ik heb pasgeleden een brief gekregen over een zenderwijziging en daar staat ook in "mochten bovenstaande zenderwijzigingen voor u reden zijn om uw abonnement te beeindigen, dan kunt u dit tot vier weken na dagtekening van deze brief kosteloos via onze klantenservice doen."dat is toch zoals het hoort?

wat voor pakket heeft u momenteel en wat krijgt u er voor terug na de prijsverhoging?

zomaar overstappen naar een andere provider zou ik niet doen. zelf zijn we heel tevreden over ziggo, bijna nooit problemen en ook het contact met de klantenservice verloopt goed. wijzigingen worden correct doorgevoerd en teveel berekende bedragen worden keurig op de volgende rekening in mindering gebracht (niet dat dat vaak voorkomt dat ze teveel berekenen). wij hebben zelf ca een jaar geleden een wijziging in ons pakket doorgevoerd en mijn moeder is ongeveer gelijktijdig overgegaan op digitale televisie en telefonie van ziggo en alles is goed verlopen.

groet, s.franken