Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bharmsen
bharmsen - 20-10-2010 13:31:58
Geldzaken & Recht

Ziggo

[quote=koekeloer schreef op woensdag 20 okt 2010, 12:49]het is mij nog nooit gelukt om bij de klantenservice iets te regelen, meestal werd het alleen maar erger. zo wil de ik mijn sport-pakket opzeggen. in plaats van de maand opzegtermijn werd dit direct gedaan (hetgeen ik niet wil, omdat ik nog het slot van de usa honkbal wil kijken tot 4 november). het heeft me verschillende emails, klachten en telefoontjes gekost om het sportpakket weer terug te krijgen. maar ook werd ik plotseling aangesloten voor sport 1 (5 euro / maand), hetgeen ik helemaal niet wilde. grote prutsers zijn het bij de klantenservice.

waarom iets wijzigen per telefoon je kunt toch gewoon wijzigen via internet bij ziggo heb er geen enkel probleem mee en dat zou moorees ook voor zij moeder kunnen doen.
niet gelijk roepen dat het bij ziggo een zooitje is je moet wel iets juist invullen en niet bij foutieve opgave de andere de schuld geven zo werkt het nu eenmaal.

groetjes ben2