Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
freddie48 - 20-10-2010 18:21:47
Geldzaken & Recht

Ziggo

Ik heb ook ziggo en tot nu toe geen problemen.
hd tv ontvangst heb je al met het basis abonement maar dan alleen op nederland 1,2 en 3 en eurosport.
aan gezien weinig progamma's echt hd zijn opgenomen ( studio sport is wel echt hd)vond ik het nog niet nodig voor een hd abonement voor de andere hd zenders
probleem oplossingen had ik geen probleem met ziggo, activeren van mijn internet abonement lukte eerst niet dus ziggo opgebeld en de ziggo medewerker heeft mij binnen een korte tijd geholpen met activeren van mijn internet. verbinding en het werkt probleem loos.
toen ik van vlaardingen naar capelle ging verhuizen kon zonder problemen van al mijn upc abonementen af komen dus ook daar geen probleem.
bij sommige consumenten komt het op neer dat brieven niet goed gelezen worden, of even weg gelegt worden en als de termijn verstreken is dat men dan pas er achter komen dat men telaat is.
het invullen / bestellen /opzeggen moet je ook in alle rust doen en eerst een paar keer goed door lezen en nakijken wat je hebt ingevuld voor dat je het wegstuurd of verzend, want er zijn genoeg consumenten die dit even gouw doen of onvoldoende de tijd nemen, voorkomt al problemen
telefonische tegen over een ziggo medewerker moet je wel duidelijk zijn, ook zij kunnen geen gedachten lezen.
dus een goede voorbereiding van je klacht is essentieel voordat je contact opneemt, zodat je goed beslagen ter ijs komt, voorkomt allerlei misverstanden, ga eerst nog even na of alle kabels of instellingen goed zijn, of goed staan
b.v. ik had een probleem met analoge fm ontvangst en dat bleek te worden veroorzaakt door een heel klein pietepeutirig schakelaartje achter op de signaal verdeler (was mij eerst niet opgevallen), had eerst telefonisch contact opgenomen, voordat ik dit schakelaartje ontdekte, schakelaartje in de goede stand en fm werkte ineens prima.
wat al door andere gezegd is in elke bedrijf worden fouten gemaakt niemand is perfect.
maar ook consumenten maken fouten en dat word door sommige wel eens vergeten en dan toch klagen over ziggo o.a.(ben geen ziggo medewerker voor dat iemand dat gaat denken)