Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

qp
qpc - 20-10-2010 22:39:38
Geldzaken & Recht

Ziggo

Even voor alle duidelijkheid; het is geen verhoging die ziggo doorvoert in de kosten, maar een wijziging van de pakketten....
er bestaan nu te veel vormen van abonnementen bij ziggo, waardoor er (ook bij hun eigen helpdesk) te veel verwarring kan ontstaan en dit administratief gewoon veel meer werk is. uiteraard houdt meer werk ook in dat er eerder fouten gemaakt worden. juist om die fouten te verminderen heeft men besloten om het aantal pakketten naar beneden te brengen. dit houdt dus in dat sommige mensen een paar euro meer gaan betalen, maar daarentegen wel een hogere internetsnelheid krijgen. wil men dat niet, dan kan men gewoon opzeggen zoals ziggo dat heeft aangegeven. dus klagen bij ziggo heeft geen enkel nut. het is in dit geval heel simpel, take it or leave it....
ik ben blij met deze verandering, daar hierdoor de kans op (administratieve) fouten verkleind kan worden, waardoor heel veel mensen minder problemen ondervinden.