Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 21-10-2010 19:53:58
Computers & Telefonie

Windows mail

Alles lijkt goed ingesteld te zijn. ik denk dat je het probleem aan de kant van ziggo moet zoeken.

je kunt indien gewenst, in windows mail het account verwijderen (en later opnieuw instellen).
via extra (indien nodig eerst op de linker alt-toets drukken), accounts, e-mail accounts.
je hebt dan de juiste namen nodig voor de pop3 server, de smtp server, jouw eigen accountnaam inclusief @ziggo.nl en het wachtwoord wat je voor ziggo gebruikt.
zie de https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-onderwerp/">instructie video voor windows live mail.