Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ai
aib - 23-10-2010 09:22:08
Vakantie & Reizen

Gastrijck heische hoeve in heeswijk dinther - of geldrijck heische hoeve???

Bij onze familiereunie hebben web de organisatie uitbesteed, in dit geval door enkele neven (< 30 jaar). pas anderhalve week ervoor wisten we waar we naar toe gingen.
we kenden hierdoor absoluut niet de voorwaarden van heische hoeve niet! voor een bezoek aan een gepland (ereserveerd) bezoek aan een restaurant heb ik nog nooit en anuleringsverzekering afgesloten!
een week voor de familiedag, 26 juni j.l., brak mijn vrouw bij een ongeluk 's avonds haar schouder.
toen hebben we direct bij de organisatie gemeld dat mijn vrouw niet kon deelnemen aan de familieactiviteit. dit is toen ook gemeld bij heische hoeve. in hun voorwaarden verwijzen ze vervolgens dat binnen 7 dagen voor de aanvang van de activiteit niet meer kan worden afgemeld.
mijn vrouw kon echter absoluut niet aanwezig zijn bij heische hoeve. dus heeft ook niet deelgenomen aan de barbecue en borrel e.o.. derhalve heb ik een schikkingsvoostel t.b.v. coulance gedaan van € 40,00 met de overlegging van een doktersverklaring. enige clementie mag je toch wel verwachten, zeker omdat ze voor mijn vrouw absoluut geen kosten hebben gemaakt.
commercieel is het absoluut niet slim van het management van dit bedrijf. ze laten een ontevreden klant achter, die dit op grote schaal nu ventileert bij zijn eigen newerk en via dit soort consumentenrubrieken. daarnaast ben ik samen met mijn juridisch adviseur aan het bekijken op elke wijze we toch een zekere genoegdoening kunnen realiseren. het kan toch niet zo zijn dat je als absoluut absoluut niets levert, maar toch het volle pond ontvangt! voor mij is dit zo een principe zaak! als bdrijf kun je makkelijk je eigen voorwaarden maken. ze moeten er dan maar voor zorgen dat elke klant waarvoor gereserveerd, over deze voorwaarden geïnformeerd worden en dit niet overlaten aan een tussenpersoon die toevallig de boeking doet en wegens de verrassing deze reservering zolang mogelijk onder zich houdt.