Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
pawana - 27-10-2010 14:36:29
Auto & Vervoer

Aangepast vervoer

De persoon die het hier betreft (65+ en gehandicapt) - en ik denk dat er meer personen in deze categorie zitten)- heeft geen internet en kan geen (mobiel)abonnement krijgen en moet dus met een telefoonkaart (vaak duurder) zo'n busje bestellen! overigens bedankt voor de tip. die persoon is destijds door stasdvervoer doorverwezen naar connexxtion, omdat stadsvervoer die service niet kon leveren. (in het algemeen gaat het om het moeten bellen via een 0900 nummer ook bijvoorbeeld met het ziekenfonds dat in verhouding tot een inkomen veel te duur is. wat draagt het bellen via een 0900 nummer bij??)