Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
rachel99 - 27-10-2010 20:04:09
Geldzaken & Recht

Zuiver koffie?

Ook ik heb op 6 oktober een vest bestelt bij myuniqe helaas ook verder niks meer gehoort. ik heb verschillende mails gestuurt, maar daar wordt niet meer op gereageert ,. ze zijn ook aangesloten bij pay pal, daar heb ik nu wel een geschil geopend. via webshop keurmerk heb ik de gegevens opgezocht ,en ze geprobeert te bellen,helaas telefoon (06)is afgesloten. denk dat er toch wel meerdere klachten moeten zijn!!! =gerdamarijke schreef op vrijdag 24 sep 2010, 17:42: op 16 september bij webshop my unique een jas besteld en betaald via ideal. ze zijn aangesloten bij webshopkeurmerk. ik heb een email gehad met de bevestiging. volgens de algemene voorwaarden leveren ze binnen 24 uur na verwerking van de betaling.niets meer gehoord. ik heb via email 3x gevraagd wat er aan de hand is, maar geen reactie. via webshopkeurmerk een ander emailadres gevonden, en ook daar een email gestuurd. ook geen reactie. op de kvk site staan ze nog gewoon geregistreerd. dat een levering wat langer duurt, kan ik nog voorstellen. maar reageer dan even naar de klant.
wie heeft er toevallig ook problemen met deze shop? of ben ik toch opgelicht?