Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marcel75
marcel75 - 01-11-2010 10:04:01
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

Ach ja en weer een artikeltje waaruit het gelijk van youp (welke youp eigenlijk) zou moeten blijken.

de uitslag van een klantvriendelijkheidsonderzoek wordt ook veel beïnvloed door de beleving van de klant en de geluiden die hij hoort van anderen. in de beleving van de meeste mensen is een bedrijf onvriendelijk als het bedrijf niet doet wat de klant wil. of het bedrijf wel kan doen wat de klant wil (om wat voor reden ook) boeit de gemiddelde klant niet. de tegenwoordige klant is dus per definitie ontevreden en toch gaan ze nog massaal met bedrijven in zee. waarom? het mag vooral niets kosten maar wel meer dan 100% service. tja en dat gaat nu eenmaal niet.

deze cijfers moet je dus met een korrel zout nemen. en al helemaal omdat er geen journalist is die verstand van statistieken heeft. was dat wel het geval dan zou 1 onderzoek niet 5 verschillende krantenkoppen op kunnen leveren.