Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sonjaatje
sonjaatje - 01-11-2010 10:55:05
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

Wat noem jij goedkoop of duur? mijn ervaring met klanten is toch vaak dat men alles per definitie (te) duur vindt, nergens geld voor over heeft, maar alles wel meer dan 100% perfect geregeld wil hebben.

dit vind ik echt nergens op slaan. je geeft uit wat je uit te geven hebt. en of iets nou duur of goedkoop is, goede service is belangrijk en goed voor de klantenbinding.