Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dirk2 - 01-11-2010 11:04:09
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

Als zoveel mensen hetzelfde bedrijf noemen dan is dat geen toeval meer marcel maar een duidelijk signaal dat er iets verkeerd gaat. ik vind het heel herkenbaar dat ze schrijven over een muur en emails met een noreply-adres.
het probleem is dat ze de klantenservice door derden laten doen of door mensen die geen passende opleiding hebben gehad.
hoeveel verschillende bedrijven zullen er zijn die callcentra diensten aanbieden? een stuk of 5? overstappen naar een ander bedrijf heeft weinig zin als ze gebruik maken van hetzelfde callcenter.