Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 01-11-2010 11:13:05
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

Toch kan ik het wel begrijpen dat de bedrijven zo doen.

laten we wel wezen, de bedrijven die precies doen wat de wetboek beschrijft worden als oplichters bestempeld, omdat men niet doet wat de consumentenorganisaties zeggen en die consumentenorganisaties bestempelen de bedrijven als oplichters en als fraudeurs.

vaak kopen consumenten producten met 1 jaar garantie en na het verstrijken van die garantieperiode eisen ze kosteloze reparatie of vervanging en vinden ook dat zij daar recht op hebben, omdat die consumentenorganisaties dat beweren!

daarbij mag het tegenwoordig niets meer kosten.

bedrijven die wel de zaken goed voor elkaar hebben, dus goede en snelle klachtenafwikkeling, zijn veel te duur en hebben heden ten dagen geen bestaansrecht.

de meeste helpdesken, klantenservices worden door niet deskundige mensen gedraaid, omdat de wel deskundige mensen veel te duur zijn.

[qoute]dit vind ik echt nergens op slaan. je geeft uit wat je uit te geven hebt. en of iets nou duur of goedkoop is, goede service is belangrijk en goed voor de klantenbinding.[/qoute
goede service en klantenbinding is voor de meeste bedrijven veel te duur, omdat zij moeten meten met bedrijven die dergelijke services niet bieden. en de bedrijven die wel service bieden en klantenbindingen zijn veel te duur in de ogen van de consument.

dat zijn de keiharde feiten.
feiten die de consument niet wilt horen, want het ligt toch altijd aan die ondernemer????

sorry, maar de consument moet nu eerst te raden gaan waarom dat het allemaal zo is.
het antwoord: de ziekelijke honger naar steeds goedkoper.