Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

birdies
birdies - 01-11-2010 11:27:32
Geldzaken & Recht

De klant kan barsten als de koop rond is.

........waar kiezen jullie voor: a of b?.........

ik kies voor b. je vergelijking tussen a en b wat kwaliteit betreft klopt natuurlijk niet: of ik nou een stofzuiger van het merk abc koop bij a of bij b, het merk blijft even goed (of slecht).

dat de aftersales (eventueel) minder goed is, neem ik op de koop toe.

zelfde telt voor mijn internet-t.v.-telefoonpakket: ik betaal liever minder abonnementskosten dan een tientje meer voor alleen een betere helpdesk. een minder vakkundige helpdesk neem ik dus ook op de koop toe. je zal mij dan ook niet horen klagen dat een helpdesk even goed moet zijn bij een goedkoop abo als bij een duur abo.